نحوه تحویل کالا و پرداخت وجه سفارش

پرداخت وجه فقط به صورت آنلاین و از طریق درگاه پرداخت  (کلیه کارتهای عضو شتاب پذیرفته می شوند) انجام می گیرد.
مکان تحویل کالا آدرسی است که مشتری در حین ثبت سفارش در وب سایت شرکت درج مینمایید و سایت علی بابا آدرس درج شده شما جهت تحویل را بر روی مرسوله های پستی درج خواهد نمود و تغییر آدرس پس از تحویل محموله به پست به هیچ وجه قابل تغییر نیست.

سفارشات شهرستان ها بوسیله پست پیشتاز و یا ویژه و تیپاکس یا باربری بسته  به درخواست مشتری ارسال خواهد شد.

مدت زمان تحویل کالا برای مراکز استانها  میانگین کمتر از ۴۸ ساعت  از زمان ثبت سفارش می باشد.مدت زمان تحویل کالا برای  شهرستانها میانگین کمتر از ۷۲ ساعت از زمان ثبت سفارش می باشد.با توجه به ارسال سفارشات از طریق سرویس پست، امکان تاخیرات جزئی ناشی از تاخیر در عملکرد شرکت پست وجود دارد که این از عهده تعهدات فروشگاه اینترنتی علی بابا خارج است .

شرایط بازگشت کالا

به منظور اطمینان خریداران از خرید و کیفیت مطلوب کالاهای ارائه شده در فروشگاه اینترنتی  علی بابا برای کلیه سفارشات مدت ۴۸ ساعت فرصت تست را از زمان تحویل کالا در نظر گرفته شده است. چنانچه در این بازه زمانی هر گونه اشکال و یا نقص فنی در کالا توسط خریدار مشاهده شود برای ثبت درخواست بازگرداندن کالا مصرف کننده می بایست درخواست خود را طی مدت زمان تعیین شده (۴۸ ساعت پس از دریافت کالا و حداکثر ۷روز پس از ثبت درخواست خرید) در قسمت خدمات مشتریان – فرم استرداد کالا ثبت نماید در غیر این صورت فروشگاه علی بابا هیچگونه مسئولیتی را درقبال بازپس گیری غیر از کالاهایی که گارانتی دارند را عهده دار نمی باشد.

در صورتی که انصراف مشتری از خرید، پیش از ارسال کالا باشد باید هر چه سریع‏‌تر انصراف خود را به واحد پیگیری سفارشات علی بابا اطلاع دهد. در این حالت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد.

در صورتی که پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، در صورتی امکان برگرداندن و انتخاب و جایگزین کردن کالای دیگری به جای آن وجود دارد که کالا در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد. همچنین هزینه ارسال، بر عهده مشتری خواهد بود. در صورتی که اطلاعاتی در مورد کارکرد وسیله سفارش شده ندارید قبل از خرید با تماس با فروشگاه از عملکرد دقیق آن اطلاع پیدا کنید.

فروشگاه اینترنتی علی بابا بهترین شرایط را برای خرید و اطلاعات دقیق در مورد هر یک از کالاها را فراهم نموده است لطفا در هنگام خرید از عملکرد دقیق کالاها و طرز کاربرد صحیح آن اطلاع پیدا کنید چون بازگرداندن کالا تنها در صورت خرابی کالا و جایگزین کردن همان کالا با کالای سالم صورت می گیرد.ابن بدین معنی است که کالاها برای تست مصرف کننده نمی باشد پس در صورت عدم اطلاع از نحوه عملکرد هر گونه کالا با دفتر سایت تماس بگیرید.

در صورت تایید ایراد فنی و یا وجود مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت هزینه ارسالی که توسط مشتری پرداخت شده و ارسال مجدد کالا هر دو بر عهده ش خواهد بود.این سرویس اشکال‏‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.

به هر دلیلی که اثبات شود که اشتباه از جانب ما بوده است هزینه ی حمل کالای بازگشتی با خوشحالی به شما بازپرداخت خواهد شد.

برای ارسال کالای خراب به خط قرمز ، دقت بفرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط دی جی ردلاین دریافت نشود، امکان استرداد آن وجود ندارد.

از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش کالا را دریافت و تایید کند که کالا استفاده نشده، همه ملزوماتش همراه آن هستند و آسیبی ندیده است، در صورتی که نیاز به استرداد وجه به مشتری باشد، حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.در چنین مواردی هزینه‏ استرداد کالا به عهده مشتری است و لازم است که چگونگی و زمان ارسال کالا با واحد خدمات پس از فروش هماهنگ شود.

جهت هماهنگی باید از طریق شماره 09117326919 تماس و یا ارسال ایمیل از طریق قسمت تماس با ما اطلاع داده شود.

منوی اصلی